باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم پوتین ارتباط با طالبان را یک نیاز دانست آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۹ خرداد ۱۴۰۳) کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطع‌نامه‌های بین‌المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند واکنش معاون بایدن به حمله اسرائیل به رفح مکرون: آماده ام کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما در زمان مناسب
سرخط خبرها

لطیفی: برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد(QR) صادر شده است

  • کد خبر: ۲۰۶۷۴۴
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
لطیفی: برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد(QR) صادر شده است
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از نشست دولت و مجلس برای بررسی موضوع ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز مثیم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشوردر حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آقای رئیس جمهور دستوری را برای ایجاد سامانه رضایت سنجی دولت صادر کرده است که طبق گزارشی که تا به امروز برای بنده ارسال شده برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد یا نمایه دوبعدی (qr کد) صادر شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: شهروندان وقتی خدمتی را از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کنند، می‌توانند نظرشان از رضایتی که از عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات دارند، اعلام کنند.

وی افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش به این سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت متصل شود، یک میلیون نفر به تعداد کارکنان دارای کد دوبعدی در این خصوص اضافه خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: تا به امروز ۳۶۱هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات به مردم در سامانه رضایت سنجی ثبت شده که این نظرات هم در اختیار دستگاه مربوطه و هم در اختیار ما در سازمان اداری و استخدامی قرار دارد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه امکان بررسی آمار نظرات مردم در سامانه رضایت سنجی به صورت لحظه‌ای برای ما فراهم است، اظهار داشت: تنها در روز گذشته ۷هزار و ۱۱۲ نفر از شهروندان درباره خدمتی که از دستگاه‌های اجرایی دریافت کرده اند، اظهار نظر کردند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در باره نظرات مردم بیشترین رضایت از عملکرد وزارت بهداشت و درمان بوده، وزارت نیرو و سازمان امور مالیاتی در این نظرسنجی و رضایت سنجی وضعیت خوبی نسبت به دیگر دستگاه‌ها دارند.

لطیفی با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت کارکنان دولت و عدالت در پرداخت حقوق‌ها خاطرنشان کرد: نشستی به برای بررسی همین موضوع با رئیس مجلس برگزار می‌شود. اگر بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت آن‌ها در قانون پیش بینی نشود، قطعا باعث ایجاد تورم خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->